Första blogginlägget för mig :)

Hejsan! Det är jag som är Siri dåra. Jag har ju inte skrivit ett ända inlägg men någon gång måste vara den första :). Idag har varit en rätt så bra dag faktiskt. Jag var i skolan dåra, och haft alla möjliga olika ämnen men det roligaste idag var nog idrotten. Först körde vi några lekar sen fotboll, och igenligen hatar jag fotboll men det var rätt kul. Sen slutade jag vid lunch så jag åkte hem och käkade pankakor, super gott. Ja, och nu sitter jag här. Lite ointressant men jag kan ju berätta om mig själv för att göra det roligare? ;)

Jag är en tjej på 13 år. Som bor i solna och går i Bergshamra skolan. Jag älskar att dansa och sjunga, fast jag är sämst på att sjunga men jag älskar det ändåå. På fritiden dansar jag och är med mina vänner. Ja vad mer kan jag säga? Jag har världens sötaste hund som ni i framtiden kommer få se mycket bilder på. Jag har bloggat mycket innan men den senaste bloggen jag haft är brudens.blogg.se.  Nu tog idéerna slut, hahah! Men ni får ha det så bra, så hörs vi lite senare. Right? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0