Första

Mitt första inlägg!! Idag har jag varit i skolan, det var inte en så jobbig dag.. slutade tolv. Det jobbiga var att Jessica ( min bästavän ) har brutit tummen så jag fick skriva för både henne och mig hela dagen, fick värsta skrivkrampen.. Menmen vad gör man inte för vänner? Jag skrev hela hennes fördjupnings uppgift och den fick hon VG på och jag bara G, hade ju fullt upp att hjälpa henne hehe.. Nä men det ska vara inlämnat på fredag så jag har chansen att höja betyget!

Har precis kommit hem från att varit ute och gått lite med Jessica, Carro och Rebecca. Vi tjocka oss med godis också, hehe..

Juste, min webbkamera funkar inte än men när den börjar funka så får ni mer bilder. Puss! / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0